luni, martie 02, 2009

Kelly Caleche

Se spune că în modă totul se reinventează, că nu se mai creează nimic cu adevarat nou. În fiecare an lumea modei preia teme din anii trecuţi şi le actualizează, le împrospatează, creează combinaţii şi alăturări originale şi neaşteptate şi trasează tendinţe care amintesc de vremurile de altă dată.
Ultimele tendinţe în lumea parfumurilor spun acelaşi lucru. Celebrii creatori de parfumuri de la prestigioase case de modă au creat arome şi parfumuri, adaugând note noi, surprinzătoare şi strălucitoare la parfumurile deja consacrate.
Una dintre cele mai presigioase case, a reinventat un parfum lansat în 1961 şi anume Hermes cu al său binecunoscut Caleche, patruzeci şi şase de ani mai tarziu lanseaza Kelly Caleche.
Ultima creaţie Hermes păstrează totuşi tradiţia parfumurilor sale, chiar dacă este în tendinţe şi reinventează un parfum clasic, nu părăseşte registrul fin şi nobil al parfumurilor casei Hermes.
Este un parfum delicat şi feminin, cu note suave florale, ce îmbină magistral arome verzi, arome nobile de crin, arome regale de trandafir şi narcisă, cu note de sfioasă mimosă pătrunzătoare tuberoze, veseli irişi şi încheind cu note cuminţi lemnoase, învelite într-un delicat acord de piele.
Kelly Caleche este parfumul care vorbeşte despre feminitate în valenţele ei cele mai sensibile şi delicate.
Creat de către Jean-Claude Ellena, numele său provine de la notoriul geanta lui Kelly, făcută celebră de Grace Kelly, care a folosit-o pentru a ascunde o sarcină la o şedinţă foto pentru Life magazin în anii 50.
Îmi place.
Doamne, cum îmi place. M-am îndrăgostit total de noul meu parfum! E un pic diferit, dar nu "ciudat". Foarte senzual, sofisticat, clasic. Nu l-aş recomanda oricui - îl vreau tot pentru a fi al meu ....
El rămâne acelaşi pe mine, ca atunci când iese din sticla. Miroase ca nimic altceva.
Hermes, te ador pentru piele si matase. Jean Claude Ellena, eu te ador pentru KC.

Un comentariu: